Wszystkie wysokiej jakości usługi na rynku nie są dostępne po niskich cenach. To naturalne – za jakość się płaci, na dodatek często wielokrotnie, gdyż jeżeli już dbamy o profesjonalizm w jednym miejscu, trzeba to zrobić także w innych. Wynajęcie fachowców zawsze wymaga, by ponieść odpowiednie wydatki, ale robimy to w dobrej wierze i zakładamy, że rezultat ich pracy będzie wart swojej ceny. Żeby sprawdzić, czy oferowana jakość w rzeczywistości jest tak kosztowna, trzeba poznać bliżej firmę, jakiej chcemy zlecić organizację danej imprezy kulturalnej. Każda nowoczesna agencja koncertowa posiada własną stronę internetową – to doskonała kopalnia informacji, znajdziemy tam wiele danych, które możemy wykorzystać, by zweryfikować doświadczenie czy przygotowanie pracowników agencji. Sam wygląd owej strony bywa czasami wystarczającym wskaźnikiem jakości – zaniedbana witryna, stworzona w Wordzie lub podobnym „edytorze” nie świadczy dobrze o firmie. Warto zajrzeć też w zakładkę obejmująca ofertę lub coś podobnego, tam zazwyczaj pojawiają się informacje na temat tego, czym firma się zajmowała oraz czym będzie się zajmować – może być to nagłośnienie lub cokolwiek innego, o jakości wnioskujemy na przykład z opisu posiadanego sprzętu, z ilości szczegółów na temat poszczególnego zagadnienia. Jeśli na stronie znajdziemy też zakładkę odnoszącą się do referencji, będą tam być może przestawione sukcesy firmy – odpowiednie nagłaśnianie czy oświetlanie imprez, profesjonalna organizacja konferencji lub spotkania przedsiębiorców – często z komentarzami klientów.